poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Something I just don´t like

Coś czego naprawdę nie lubię to kłótnie, potrafią one zepsuć cały dzień, tydzień, miesiąc a nawet rok..
Już nawet uśmiechać się już nie umiem -.-

Heja!

Mój humor ostatnimi dniami spadł do minus 50 (norma dla mnie to plus 184, haha), chociaż są ferie to i tak w szkole jest jeden wielki dramat, a ludzie z mojej szkoły naprawdę perfekcyjnie by pasowały do grania w jakimś filmie z podziałem na tych złych, tych gorszych i tych co nic nie zrobili a są najgorsi.

Jak ja kocham mieć bloga gdzie mogę ponarzekać i się wygadać, chociaż i tak wiem że istnieje translator to muszę pilnować co mówię haha.
Jutro mam w planach nagrać kilka filmików bo na siłownię jadę dopiero wieczorem a rano i tak siedzę w domu więc czemu nie! :)

Jak Ci miną dzień?

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz, to motywuje! Zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)